המטה ללוחמה בטרור: "ישראלים, צאו במיידי מטורקיה"

    "נזכיר שרמת האיום של אזהרת המסע הינה רמה 2 (איום קונקרטי גבוה) והמלצה להימנע מביקור במדינה ולשוהים בה לצאת בהקדם האפשרי".
    קובי פינקלר 1 Comment on המטה ללוחמה בטרור: "ישראלים, צאו במיידי מטורקיה"

    החשש מפגיעה ביהודים ברחבי העולם ובפרט בטורקיה לא עוצר לרגע • בעקבות הערכת מצב חידד אמש המטה ללוחמה בטרור את אזהרת המסע החמורה לטורקיה • "עולים סיכונים מידיים למימוש פיגועים במדינה"

    "נזכיר שרמת האיום של אזהרת המסע הינה רמה 2 (איום קונקרטי גבוה) והמלצה להימנע מביקור במדינה ולשוהים בה לצאת בהקדם האפשרי".
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החשש מפגיעה ביהודים ברחבי העולם ובפרט בטורקיה לא עוצר לרגע. בעקבות הערכת מצב חידד אמש המטה ללוחמה בטרור את אזהרת המסע החמורה לטורקיה. בהודעה שפורסמה נכתב כי "עולים סיכונים מידיים למימוש פיגועים במדינה – האיום תקף לכל מוקדי התיירות בטורקיה".

    בהודעה המלאה נמסר כי "בעקבות הערכת מצב שהתקיימה, אנו שבים ומחדדים את רמת האיום הגבוהה בטורקיה, בתוך כך עולים סיכונים מיידים למימוש פיגועים במדינה ומחדדים כי האיום תקף לכל מוקדי התיירות בתורכיה.

    "המטה ללוחמה בטרור מבקש מאזרחי ישראל להישמע לאזהרה ולהימנע בתוקף מיציאה לטורקיה. במקביל התיירים הישראלים השוהים כעת בטורקיה מתבקשים להימנע מהגעה לאתרי תיירות הומי אדם, להישמע להוראות גורמי הביטחון המקומיים ולתקשורת ולצאת משם בהקדם האפשרי. מבני משפחות התיירים הישראלים השוהים כעת בטורקיה נבקש לעדכנם אודות חידוד אזהרת המסע כאמור".

    עוד נמסר כי "נזכיר שרמת האיום של אזהרת המסע הינה רמה 2 (איום קונקרטי גבוה) והמלצה להימנע מביקור במדינה ולשוהים בה לצאת בהקדם האפשרי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה זה התונות האלה קול חי איפה הועדה הרוחנית שלכם ????!!! קודם מראים פרופסור פסיכופט שאת אמירותיו החולניות מיותר להזכיר ועוד תמונה קשה עם דם אחר כך ארון מתים מה קורה לכם????